Wifi na Acer Extensa 5220 - 3............

Chtěl bych tímto článkem upozornit na zjištěnou vadu wifi karty notebooku Acer Extensa 5220 - 3......
Karta není schopna chytat sítě na kanálech od 12.kanálu výše.
Než budete kupovat jakýkoliv notebook s wifi, ověřte si kolik kanálů je schopna karta zachytit. Nechte si to otestovat prodejcem, nebo pokud už máte notebook doma, nalaďte si na svém wifi routeru vyšší kanál než 11 a zkuste zda notebook Vaši síť zachytí. Pokud ne, doporučuji reklamaci u prodejce či přímo výrobce.
Jako důvod reklamace můžete uvést třeba že : Váš poskytovatel wifi intenetu začal vysílat na 12. nebo 13. kanálu a notebook jeho síť nenajde. Stejný notebook kamaráda, akorád o půl roku starší, síť spolehlivě chytí.
U výše zmiňovaného notebooku, číslo wifi karty obsahovalo číslo 12, mám vyzkoušenu úspěšnou reklamaci přímo u Aceru. Zavoláte si na tel.č. +420 531 027 777 viz http://www.acer.cz/public/page6.do?sp=page6&dau11.oid=1194&inu19.current=1194&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=4&CountryISOCtxParam=CZ&LanguageISOCtxParam=cs&ctx3=-1&ctx4=Česká+republika&crc=3915063054 , řeknete jim výrobní číslo, datum koupě, u které společnosti jste koupil. Bude Vám sděleno číslo opravy a posláno auto od společnosti PPL. Notebook zabalíte se vším tak jak jste jej zakoupili, přiložíte číslo opravy, kopii faktury a odevzdáte PPL. Na stránkách Aceru viz www.acer.cz, si pomocí čísla opravy můžete ověřit jak je na tom Vaše reklamace. Totéž můžete udělat na výše uvedeném čísle. Oprava notebooku trvala 1 týden. Byla vyměněna wifi karta.